Bornocu Ersan 11 Kasım 2015 Çarşamba



Pek Muktedir - Stolkin Kardeş, mazeretler hakkında vadilere söz veriniz.

Stolkin - Mazeretler hakkında söz serbesttir Kardeşlerim Vadiler sessizlik içindedir Pek Muktedir.

Pek Muktedir - Stolkin Kardeşim Masonluğun genel, Atölyemizin özel menfaatleri hakkında söz isteyen var mı?

Stolkin - Kardeşlerim, söz isteyen varsa bildirsin. (Biraz bekler) Pek Muktedir vadiler sessizlik içindedir.

MÜZİK II

Pek Muktedir - Hasenat Emini Kardeşim görevinizi yapınız.

(Yardım kesesi dolaştıktan sonra)

Stolkin - Pek Muktedir yardım kesesi emrinizi bekliyor.

Pek Muktedir - Hatip Kardeş ile birlikte sayılsın ve Kardeşlere duyurulsun.

(Kese sayıldıktan sonra usulüne göre ilân edilir)

Pek Muktedir - Teşekkür ederim. Stolkin Kardeş, saat kaçtır?

Stolkin - Seçilmiş Dokuzların dönüş zamanıdır. Şapitrin dokuz ışığı bu anda parlamaktadır.

Pek Muktedir - Dinlenme vakti gelmiştir, çalışmamıza usulünce son vereceğim. Kardeşlerim ayağa kalkınız ve silâhlarınızı bana yöneltiniz.

(Kardeşler başparmakları kalkık sağ yumruklarını Pek Muktedire doğru uzatırlar)

Hatip - Uygarlığın, nur ve ışığın, barbarlığa ve karanlığa karşı davasına.

Stolkin - Fikir hürriyeti davasına.

Pek Muktedir - Eğitim davasına ve cehalete karşı bitmeyen mücadele davasına.

Bütün Kardeşler - Şimdiden ve sözümüzden hiçbir zaman dönmemek üzere gönülden bağlanıyoruz.

Pek Muktedir - Sadakat duruşuna geçiniz Kardeşlerim. Stolkin Kardeş bana kendinizi tanıtınız.

Stolkin - (Elinde hançer olarak Pek Muktedir'in yanına koşar adımlarla gelir. Pek Muktedir tanıtma işaretini vererek Nekam der. Stolkin karşı işareti yaparak Nekah der)

Pek Muktedir - Bana dokunuşu veriniz, Kardeşlerim.

Stolkin - (Çalışmaya başlarken olduğu gibi dokunuşu verir ve yerine döner)

Pek Muktedir - (•• •• •• •• •)

Stolkin - (•• •• •• •• •)

Pek Muktedir - İşaret ve alkış için bana uyunuz Kardeşlerim.

(İşaret - Alkış)

Evrenin Ulu Mimarının Yüce Şanına, Eski ve Kabul Edilmiş Skoç Riti 33. ve Sonuncu Derecesi Türkiye Yüksek Şurası adına Seçilmiş Dokuzlar Şapitrinin bugünkü çalışmasına son veriyorum.

Ketumiyet kaidesini hatırlayarak sulh ve sükûn içinde dağılalım Kardeşlerim.

MÜZİK III

Bu yazı ; Bornocu Ersan Tarafından yazılmış olup, , kategorisine eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları RSS 2.0 . ile takip edebilir, ve eğer istersende bu yazıya 1 yorumda sen yapabilirsin!

0 yorum for " 9.Derece Ritüeli: "Çalışmanın Kapanışı" "

Cevap Bırakın

Reklam